Saturday, May 31, 2008

Despre pariuri, licitaţii şi un banchet



După o obositoare pauză de 3 zile am revenit în blogosferă,

De data asta cu poveşti,

Aşadar acum 2-3 luni, întrun moment de tinerească exhuberanţă, întrun distins local ieşean,

Mă aflam la aceiaşi masă cu Younes şi,

Am pus de-o prinsoare,

În care eu m-am angajat să merg la banchetul ce marchează încheierea ciclului şcolar îmbrăcat după cum se vede în imagini,

Miza pariului a fost o navetă de bere,

Şi da,

Am câştigat,



Din păcate situaţii conjuncturale m-au determinat să limtez dimensiunea angajamentului,

Astfel am renunţat de comun acord cu Younes să port ciorapi roz elastici până la genunchi,

Cum ar zice poetul s-a dus naibii o sticlă de votcă,

De asemenea am constatat că bermudele înflorate sunt greu de găsit,

Şi

Deşi puteam opta între bermude roz cu flori galbene şi galbene cu flori roz,

Am găsit cu greu, cu ajutorul lui M., articolul galben din imagini,

Îi mulţumesc lui Cip pe această ocazie pentru îmbogăţirea florală adusă îmbrăcăminţii mele,



Ce aş putea să mai spun,

La început am fost acostat de şeful de sală,

Care m-a întrebat dacă sunt şi eu la banchetul ăsta şi care mai apoi mi-a sugerat destul de direct să mă schimb,

Apoi ar mai fi de evocat privirile înspăimântate ale unor distinse membre ale high class ului ce păreau să sugereze că am distrus perfecţiunea acelei petreceri,

Şi

A da,

Scot la licitaţie articolul galben ce a permis să mi se vadă păroasele membre

11 comments:

Lyna said...

genial !

Simona said...

nu-mi vine sa cred =))! super tare! congrats! ai o sticla de bere si de la mine! ;)) :d... cand, eventual, o sa ne vedem! :)

YukiAme said...

mie imi plac rau budigaii aia :D

Anonymous said...

cool outfit! welcome back :)

younes said...

hmm, pai am pierdut pariul. am si venit sa ma conving cu ochii mei, insa acum in poze vad un rucsac???
oare era in el costumul? si sa ma fi pacalit oare? cand am stat la bere in clubu presei si in parc tu nu aveai rucsacul.........

miclowan said...

younes daca singurul meu costum nu ar fi la tine in dulap :(

Anonymous said...

Totusi de ce ai mers la banchet?

Anonymous said...

ma bucur ca am putut sa contribui la oripilarea unor marketeri... Cip

alex said...

you kick ass, dude! fuckin' brilliant! =))

younes said...

okokok, l-am vazut in dulap acum. poate ai cumparat altul??...no way, nu scap, ramasagul ramasag ramane.il voi onora dupa ce termin licenta.promit:P

Gina said...

totul pentru bere? :D