Sunday, August 3, 2008

deci

Aşa cum ziceam am tot cărat cortul mai bine de două săptămâni,

În fine,

După Rodnei,

Am fost la Sighişoara, la acel festival care a ajuns să fie o paranghelie ieftină,

Să mă plâng?

De aspectul general de bâlci

De gradul mai accentuat de degradare al cetăţii? (comparativ cu acum 2-3 ani)

Că nu am mai avut ocazia să ascult melodia emblemă a festivalului, Omul bun al lui Dan Andrei Aldea

De oferta sărăcăcioasă de evenimente

Să remarc totuşi

Formaţia de muzică medievală din Carei ce a conertat în Biserica din Deal,

Partea veche a oraşului de jos neafectată de puhoiul de cocalari


În fine ce e sigur e că nu o să mai calc în Sighişoarea în timpul festivalului...


Apoi am fost prin Sibiu, edilul de acolo ştie ce face deci fără comentarii,


Ultim element al "cărării" de cort a fost accesarea parcului Retezat

Aşadar din Sibiu tren spre Simeria,

Din Simeria personal până în Ohaba de sub Piatră unde petrecui noaptea pe malul Streiului,

Dimineaţa am luat un maxi către Cîrnic (15 lei 17 km :-o)

Impresii

Spre deosebire de rezervaţia din Rodnei aici chiar a fost conservat muntele,

Traseul începe ca şi în Rodnei pe un drum forestier, doar că atenţie

Drumul forestier de acces din Retezat trece prin pădure şi nu printre vile şi păşuni ca în Rodnei,

Mult mai puţine gunoaie,

Aspect mult mai sălbatec,

Campare pe malul lacului Bucura (superb),

Şi cel mai important,

Eşecul din Rodnei a fost răzbunat,

Şi când coboram de pe Pelaga cu M. am văzut un ciobor de capre negre (în jur de 25) şi cel mai important am văzut marmote,

:( Nu făceau ciocolată

4 comments:

Anonymous said...

puteai sa dai un semn ca ai fost in sighi. sa stam la o bauta ca de vazut nu a fost cine stie ce.

Anonymous said...

misto sa umbli, vreau si eu!

Lyna said...

frumos frumos :>

Anonymous said...

si ziceai ca vrei o bere la poalele retezatului, te-ai razganfit intre timp sau ai uitat?? :(