Wednesday, September 7, 2011

telefonie

nu știu cum e la alții, dar, la mine, când trebuie să rezolv cea mai nesemnificativă problemă la vre-un ghișeu de firmă cu patronat hexagonal, apar fiori reci și calzi. și vreo 3 zile nu mai sunt om. / așa a fost și cu banca la care aveau conturi cei mai tari sportivi români, de care cu greu am scăpat, dar nu regret pentru că, vorba aia, nu aveam prieteni în rețea. / așa a fost de fiecare dată și cu operatorul ăla de telefonie mobilă al cărui nume aduce a portocală, Sătul (din nou) să fiu abonat în familia respectivului operator am solicitat (naiv?) să mi se treacă numărul pe pre-pay, dar, stupoare, în luna lui mai a anului curent, a fost mare inaugurare de platformă pre-pay și numerele și-au pierdut capacitatea de a migra. / angajatul politicos și mai puțin insistent decât de obicei, mi-a prezentat cele două variante, un abonament cu valoare mai mică, sau închiderea și pierdera numărului. / degeaba am zis eu că nu aș prea vrea, că mă știam cu respectivul (număr?) din liceu, totul a rămas în aer. / așa că am scris la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (nu era mai ușor când se chema OPC?), și încă nu mi revin, a funcționat ;)) am fost sunat de cineva de la ei (pentru prima dată în aproape 8 ani în care nu am fost apelat cu număr ascuns), și au forțat platformele pentru mine.

No comments: