Tuesday, July 20, 2010

stat sau privat? "a treia cale"?

miclowan a remarcat încă de la început că e ceva putred în privatizarea liniei CFR Dorneşti-Putna.
lui i s-a părut de a dreptul dubios că o firmă înregistrată într o garsonieră din târgul Ieşilor cu capital social minim, fără niciun fel de dotări, a fost capabilă să câştige licitaţia pentru 3 linii sucevene,
şi apoi tot el a subliniat că măreaţa Ferotrans a închiriat liniile, garniturile de tren, cfr-iştii şi desigur costumele bleumarin,
de altfel el nu înţelege nici acum de ce liniile se închiriază de la CFR Călători şi nu de la CFR infrasturctură...

aşadar, la 2 luni după ce a intrat pe toate cele 3 linii, Ferotrans a anunţat la fel ca unul din personajele lui Golding că "eu nu mă mai joc!",
motivaţia ar fi reparaţiile pe care ar trebui să le facă la toate cele 3 linii închiriate de la CFR,
privatul a cedat în faţa statului...
sau poate acest privat trebuia ţinut în braţe de către stat?

No comments: