Thursday, July 12, 2007

Fascinat de azteci

De cand muncesc intr-un fast-food american si ma specializez in tot felul de activitati care o sa-mi fie de folos in viata...muncesc alaturi de mai multi mexicani...aceiasi mexicani in 'apararea' carora am sarit acum cateva zile
Trebuie sa marturisesc acum ca sunt de-a dreptul fascinat de acesti oameni...din cate mi-a povestit prietenul meu Xavier cei mai multi dintre ei au ascendenta azteca...doar putini mexicani avand sange maias...
Ce a putut sa faca procesul de globalizare...toti colegii mei mexicani au fizionomia indienilor azteci, sunt mici de statura, indesati, au o fata destul de rotunda, si sunt foarte inteligenti (cel putin in raport cu americanii de la acelasi fast)
Acesti azteci sau adaptat timpurilor moderne si desi arata ciudat in costumele de fast food...se pricep cel mai bine la tot cve tine de localul acela...fara ei totul s-ar duce de rapa
In ciuda faptului ca sunt cei mai talentati oameni din localul respectiv ei ocupa totusi doar posturi de executie...si asta din cauza ca vorbesc foarte prost engleza
Mi-e somn...cred ca o las balta ca oricum nu-mi iese nimic de cand sunt in tara asta

1 comment:

baobab said...

ceva poze cu descendenta azteca?