Friday, April 11, 2008

Constatări

Acum câteva minute blogul meu a înregistrat 10.000 de vizitatori (de la plasarea acelui mic dreptunghi histats care stă şi contabilizează)...nu simt nimic deosebit vizavi de asta, e doar o cifră,

Ciudat e că la un moment dat am început să nu mai ştiu multe lucruri despre cei care îşi pierd timpul citindu-mi prostiile,

Şi mai ciudat e, sau de fapt şi mai ciudat mă simt când îmi zic persoane pe care le cunosc doar din vedere că le-a plăcut (sau nu) ceva legat de blogul meu,

Aş vrea foarte mult să mă întorc pe blog, la posturile iniţiale(de câte luni scriu constant?), Aş vrea să văd în ce fel mi-a evoluat stilul, De fapt e mult spus stil, Vreau să văd dacă persist în a face aceleaşi greşeli, aceleaşi stângăcii, Vreau să văd cum a evoluat tematica posturilor,

Dar, îmi este mult prea lene,

Tocmai am abandonat (după vreo o sută de paginide citit) "Bucovina pâmânt românesc" "o superbă" monografie a presei Bucovinene de la 1811 la 2004, şi după ce mi-am umplut capul cu tot felul de detalii nesemnificative şi aprecieri cu iz naţionalist mi-a pierit orice chef să mai citesc ceva pe monitorul lui Tache (a se citi pc-ul)

Constat că astenia îmi sugrumă orice urmă de inspiraţie, Şi deşi mă simt mai activ decât în ultimile săptămâni tot sunt departe de ceea ce s-ar numi o formă bună

1 comment:

Anonymous said...

10 mii e numar mare. Felicitari. :) Cititorii vin si pleaca, unii nu se mai intorc deloc, altii revin dupa ceva timp sa vada "ce ai mai scris".
Oricum, fiecare blogger evolueaza si isi dezvolta scriitura. Si eu cand ma uit cum scriam acum cateva luni, imi e ciuda ca m-am indepartat oarecum de la felul ala de a scrie, de la subiectele pe care le abordam si imi pare rau ca nu mai am "condeiul" ala. Dar asta e... daca nu mi-ar placea sa scriu, m-as opri.
Asa ca, la mai multi cititori si cat mai multa inspiratie.