Monday, March 24, 2008

astăzi

astăzi am lăsat familia şi sărbătorile în spate. am proiecte

Şi azi trecând pe lângă calea ferată am văzut o armată de muncitori în albastrul cfrului strângând gunoaie, Şi astăzi 3 ore mai târziu trecând pe lângă aceiaşi cale ferată, erau în continuare foarte multe gunoaie şi nu-mi dau seama dacă au strâns o parte, dacă s-au adunat altele în loc sau dacă au rămas încă foarte multe

şi astăzi am ratat şedinţa de fotografii a grupei pentru album. şi astăzi nu am regretat

3 comments:

younes said...

stai linistit ca nici eu nu am facut poza; am sa le trimit eu una, eventual modificata ca sa arat mai bine...si peste ani si ani sa ma minunez de ea:))
paste fericit!:D

puisorul cufurit said...

E Pastele la voi? Pai... Paste fericit! Ca de obicei, sunt total in afara celor religioase. Si, vorba tatalui meu (de acum celebru), "nu e bine sa nu fi credincios"... Am evitat sa filosofez cu el, nu te poti pune cu o traditie teoretica de 2000 de ani. :))

Lyna said...

foarte bine asa te vreau !