Thursday, March 27, 2008

mai multe

şi ieri pe când îmi luam vitaminele şi berea din jurul lor din Clubul Presei domnişoara aia nouă de la bar a ridicat din sprânceană şi m-a întrebat: tu ai 18 ani?

Care e faza cu Ora pământului? cu ce ajută planeta un gest simbol făcut simultan de milioane de oameni? Înţeleg. Sting lumina o oră şi după pot să-mi continui viaţa fără griji până la următorul moment "festiv"...Mă tem că gestul acesta simbol, deşi excepţional pentru imaginea organizatorilor este ceea ce la mine în sat ar fi catalogat drept apă de ploaie

şi vreau să mi cer scuze că de câteva săptămâni nu reuşesc decât rar, şi atunci pe fugă, să intru pe blogurile pe care am vrut să le păstrez aproape şi le-am pus în blogroll

şi astăzi stând şi aşteptând să intru să mă consult cu un profesor pe marginea temei de licenţă, am găsit acolo marketeri tineri care îşi luau teme de licenţă, şi noroc că a plecat înainte să mă îndrăgostesc de ea,

şi m-a rugat Simona ceva, dar mă tem că trebuie să o refuz căci nu vreau ca ceva din marketing să capete caracter peren pe blogul meu [în plus cu excepţia Blogului măgăresc am doar bloguri personale], aşa că am să mă limitez să-l promovez aici...aşadar o susţin pe Simona şi proiectul Rubik

3 comments:

Simona said...

:)) pfff...e advertising nu marketing dar te inteleg.:)

miclowan said...

e din familia lui

puisorul cufurit said...

Nici nu trebuie sa intri pe blogul cufuritului ca sa-l simti aproape, ca vine cufuritul la tine pe cap de n-o sa mai scapi de el. Plimba-l, suceste-l, bea cu el, fa-te ca razi cu el, etc... Ai de lucru de luni. :)))))