Thursday, March 20, 2008

Eu militez pentru diversitate.

Şi una dintre chestiile care mă înspăimântă la marketeri e determinarea cu care segmentează populaţia în câteva grupuri ce au aceleaşi caracteristici, ce au aceleaşi interese...cu indivizi atât de asemănători, atât de normali, atât de banali...Atât de comuni încât ideea panaceului universal le pare reală, le pare tangibilă...

Nu ştiu, provincial amărât, am crescut conştientizând faptul că sunt diferit de ceilalţi, Că ceilalţi, nu la un loc ci indivdual sunt diferiţi de mine şi sunt diferiţi între ei...şi că asta nu e ceva rău, ci e tocmai ceea ce dă culoare vieţii,

(cred că am să revin...mă simt bolnav, iar,

5 comments:

che said...

iar... asta e un semn ca o sa ne vedem maine, pe la 15 30, sau cand ai timp/chef.

Raluca Munteanu said...

oricat de mult ai incerca, din nefericire, inevitabil, tot ai sa poti fi incadrabil intr-un grup :) pe care se va gasi (as paria niste bani pe asta) un marketer sa il targeteze.
Si culmea, asta nu inseamna ca nu esti deosebit..indraznesc sa spun.. :)

Lyna said...

mda ... :-? ... trebuie oarecum lumea simplificata cumva

puisorul cufurit said...

A incadra un individ intr-o categorie e ceva ce tine de o caracteristica a functionarii mintii umane: categorizarea. Si care, pentru mine, desi e un fenomen natural, are iz de artificialitate. Categoria o cream noi.

Hai sa cream o categorie in care includem oamenii in functie de deosebiri, care se aseamana in functie de ceea ce le deosebeste. :))

puisorul cufurit said...

*oameni care se aseamana in functie de ceea ce ii deosebeste.