Monday, March 10, 2008

Lepşe grele

Dap, am primit două lepşe de curând şi ambele mi se par deosebit de grele, mi+e greu să vorbesc despre ce mi se cere pentru că,

Nu pot să-mi dau seama care declaraţie de dragoste a fost mai frumoasă, sau nu pot să discriminez, îmi pare rău Alecs, dar nu vreau să stârnesc vreo furie feminină

Andrei eu sper sincer că dacă a existat o primă scrisoare de dragoste să se fi pierdut :d, din fericire forma finală rămâne la destinatar deci nu pot să o citesc şi să mă înroşesc acum,

Prima poezie, şi ultima de altfel a fost într-a doua...Valul de critici pe care l-am atras m-au făcut să desconsider posibilitatea unei existenţe de poet, cei 15-16 ani care au trecut mă împiedică să citez din versurile de altădată

Conform aceluiaşi, deja enervant, obicei las leapşa în derivă

Later edit: am impresia că am dat-o din colţ în colţ şi până la urmă am evitat subiectul

4 comments:

puisorul cufurit said...

Ai o impresie buna. :))))) OOO

alex said...

aha, exact asta ai facut. dar te iert, ca esti ok per total :))

Lyna said...

:))) shmecher mai esti

cav3ndish said...

eu pun pariu ca erai intr-un cerc si cautai scapare..din pacate ai nimerit colturile.:)