Friday, November 9, 2007

Din nou în Bucovina

Sătul de inesteticii Iaşi (aşa sunt ei când începe iarna, inestetici) m-am suit şi eu în ultimul tren spre casă şi dus am fost.
Ca niciodată călătoria a fost plictisitoare, fără nici o întrerupere spectaculoasă (poate de astea are doar Andrei parte) iar eu am ajuns într-un timp optim în municipiul meu.
Încă de când am coborât din tren am fost fost izbit de un puternic miros de iarnă, ceea ce nu a putut decât să mă bucure căci palida fulguială de alaltăieri nu a făcut deecât să mă răvăşească.
Înaintând spre strada principală, şi implicit spre casă, am rămas uimit să văd deja pe stâlpi beculeţele pentru Crăciun.
Ştiţi cum e?
Ţi se umflă pieptul de mândrie...că primăria Rădăuţilor a luat-o înaintea altora şi a montat deja beculeţe...
Şi stă aşa umflat până când îţi aminteşti că primăria Rădăuţilor a uitat anul ăsta să le scoată

2 comments:

Lyna said...

=))))))))))))))))) genial .. lasa primarul radautilor e vizionar draga .

miclowan said...

:)) da...asta era termeneul...beculetele sunt asa de frumoase ca e pacat sa ne bucuram de ele doar iarna