Saturday, November 3, 2007

Mândria de a fi bucovinean (partea I)

Postul de azi este primul dintr-o serie mai lungă în care am să mă laud cu lucrurile din Bucovina care pe mine unul mă fac să fiu mândru.
Am ales să mă laud cu părţile bune ale Bucovinei deoarece nu am cu ce altceva să mă mândresc...
Am ajuns la o vârstă, aproape respectabilă, la care nu am realizat nimic, nu sunt nici deştept, nici frumos....aşa că-mi rămâne să mă grozăvesc doar cu originile.

Dap, sunt bucovinean...şi da, sunt mândru de asta...

Nu mă intereseză în seria asta de posturi polemica "Este Bucovina parte a Moldovei?", căci ştim cu toţii adevăratul răspuns..."Nu"

Aşa...astăzi am să mă laud cu o rasă de câini...

În România există două rase de câini omologate internaţional (ciobăneştii mioritici şi ciobăneştii carpatini) şi una în curs de omologare Ciobănescul de Bucovina

Caracteristicile acestui superb specimen pot fi găsite intrând pe link-ul de puţin mai sus, aşa că eu unul nu am să îi fac reclamă, vreau doar să subliniez că Bucovina este singura "regiune din Moldova" în care s-a obţinut o rasă de câini. De asemenea este şi singura regiune de mici dimensiuni din România care se poate lăuda cu aşa ceva.

No comments: