Saturday, November 24, 2007

Leapşă de alcoolic

De ieri sunt chinuit de ideea unei lepşe al cărei rezultat să mă intereseze.
Şi ce ar putea să mă intereseze pe mine ca student mai mult decât berea?
Aşa că îi lepşuiesc pe Andrei, Simona, Lyna şi Angie cu următoarele...un top 3 al berilor preferate şi un top 3 al celor detestate.

Încep eu...
Beri bune
1. Stejar, o bere tare, şi încă destul de nouă pentru a nu fi pasteurizată în exces
2. Gosser, o bere premium cu o aromă deosebită,
3. Heiniken, o bere care îşi păstrează gustul deosebit în orice colţ al lumii ( ;) )

Beri pe care nu le agreez
1. Silva brună, dulceagă şi total neaptisantă
2. Stella Artois, ca şi berea de pe 1 prea dulceagă, eu le prefer amare, păcat de cei peste 600 de ani de tradiţie
3. Carlsberg, mult prea pasteurizată,
(toate 3 au fost bune la început, dar cred că producătoii fac economii)

Dap e adevărat, nu-mi plac berile brune. Aroma lor specifică şi gustul uşor dulceag sunt suficiente pentru a mă ţine la distanţă de ele. Berile dulci sunt de asemenea pe lista mea neagră. Să ridicăm paharul cu bere amară.

P.S. Nu am inclus nici berile produse în mod tradiţional în topuri din varii motive. M-am axat pe beri premium, la care avem acces într-un local obişnuit.

2 comments:

Lyna said...

:)) mie imi place stella :)) dar nu ma dua in laturi nici de la una amara .

Anonymous said...

Frumoase gusturi!