Monday, January 14, 2008

Leapşă

Am primit acum multe zile o leapşă de la Paula. Neatent fiind din cauza unor lucrări am omis să îi răspund.
Acum în al 12-lea ceas am luat cea mai apropiată carte de mine am deschis-o la pagina 123 şi am identificat a 4 propoziţie/frază.

Următoarele 4 sunt:

"Totuşi, el a scăzut ca importanţă în ansamblul politicilor conjuncturale, începând cu 1980. Câteva ţări chiar au renunţat la el (Marea Britanie, Suedia). Acest recul se explică prin presiunea inovaţiilor nesupuse rezervelor financiare, creşterea operaţiunilor şi a instituţiilor nesupuse rezervelor obligatorii şi mai ales prin deschiderea internaţională tot mai mare, care a conclus la tendinţa reducerii coeficienţilor practicaţi pentru a evita delocalizarea operaţiunilor şi fuga de capitalurilor.
Este un mijloc direct de control, ce e cunoscut, de asemenea, o reducere semnificativă în ultimul timp."

Trimit leapşa mai departe la Andrei, Simona şi Lyna.

3 comments:

YukiAme said...

ne spui si noua cartea din care ai citat? :P

miclowan said...

"Politici economice conjuncturale" T Brailean

puisorul cufurit said...

Mersi pt leapsa. O s-o onorez cat de curand!