Thursday, January 3, 2008

Sunt plin de defecte

Fără îndoială că dintre fiinţele ce populează planeta, cele bipede şi raţionale sunt, de departe, cele mai pline de ciudăţenii.
De la individ la individ se întâlnesc obiceiuri şi comportamente dintru cele mai ciudate Şi (poate că) este suficient ca o ciudăţenie să fie acceptată de o firavă majoritate pentru a-şi face trecerea în sfera normalului.

Frustrat că ciudăţeniile mele au şanse infirme să fie acceptate în lumea normală nu sunt afectat totuşi în mod deosebit, ci sunt gata, în linii mari, să-mi continui existenţa în lumea mea (o lume care spre deosebire de cea a unui personagiu crescut pe strada mea, scolit prin Timisoara, e lipsită de reptilieni, vulturieni, balaurieni, pestilieni şi serpileni...dar despre asta probabil am sa vorbesc la rubrica mandria de a fi bucovinean :-j)
Nu exclud posibilitatea, ca în viitor, să mă aliniez la tendinţele impuse de societate...Cine ştie poate că aşa cum bine zicea un diplomat odată am să mă "lupt cu mine însumi" pentru a mă perfecţiona, şi a ajunge într-o bună zi ceea ce se numeşte o rotiţă armonioasă a angrenajului social.
Dacă am să încep vreodată să mă perfecţionez probabil că o să am nevoie să-mi identific limitele pentru a le depăşi, defectele pentru a le corecta şi ciudăţeniile pentru a le anihila.

Dap să vorbim despre horoscop. Personal sunt departe de a fi un superstiţios, dar sunt momente, plasate cu dibăcie (de cel de sus) la cumpăna dintre ani, în care curiozitatea învinge şi eu vreau să aflu cum o sa-mi meargă mie şi unei alte 12 cimi a populaţiei carpato-danubiano-pontice.
De obicei sunt generalităţi, totuşi există secţiuni speciale care îţi indică mari adevăruri...de exemplu zodiacul defectelor.

Greu am ajuns aici, dar frunzăream şi eu recent internetul când am dat peste un splendid zodiac al defectelor, pe site-ul de specialitate www.horoscop.ro.

Sincer să fiu acum îmi dau seama că până recent am trăit în întuneric. Şi chiar nu vreau să-mi amintesc de acel eu care trăia în dezacord cu lumea astrală.

Iniţial am intenţionat să fac o analiză a defectelor tuturor zodiilor, dar nu am suficientă tărie psihică aşa că mă axez pe Vărsători. Desigur invit toată blogosfera pe www.horoscop.ro

Am aflat astfel că nu am trăiri înălţătoare "Are, e drept, sentimente inaltatoare, dar imaginati-va un ascensor de mare viteza montat la o casa cu etaj si o mansarda in care locuiesc 14 poeti care nu au scris in viata lor un vers din motive de aglomeratie." Aş îndrăzni să zic că acei poeţi sunt adepţi ai stilului oral.

Oricum trecând peste asta am şi eu o certitudine, căci am aflat că "Majoritatea Varsatorilor, pentru ca nu au prea multe pacate, ajung in Paradis, dar pe Dumnezeu nu il vor vedea. La asemenea inaltime ajung doar nebunii." De unde deduc că vărsătorii nu sunt totuşi nebuni, dar din nefericire o să stea la marginea raiului

Şi deşi extrem de sofisticaţi suntem totuşi inutili şi neancoraţi în contempăoran "Mecanismele lor sunt fine si complicate, dar la fel de inutile precum Nodul Gordian, incat se va gasi mereu unul cu sabia care, in loc sa stea la taclale, va declansa Istoria, domeniu la care intelegerea Varsatorilor nu are acces."

Asta nu am înţeles-o "Din punct de vedere social, aceasta zodie a inceput sa aiba un cuvant de spus abia de cand omenirea a inceput sa voteze" Presupun totuşi că până în momentul primului vot din istorie eu şi ai mei am fost spectatori

Totuşi excelăm şi noi într-un domeniu "Am ajuns la capitolul unde Varsatorul nu pare a fi deloc mediocru: lenea."

Şi cu ocazia a fost lămurit şi unul din misterele literaturii "Sunt putine argumentele dupa care celebru personaj care a intrebat " Muieti-s posmagii" nu ar fi Varsator."

Desigur pentru noi verbele nu sunt neapărat adevărate "Pentru el "a dormi" este un adevarat verb,"

Oricum ce ştiu e că realizatorul acestui horoscop nu este un Vărsător, altfel cum s-ar putea explica această fină analiză a istoriei probabile (domeniu interzis nouă) "Un nepriceput ar putea fi in stare sa ne ofere un exemplu care sa contrazica multe din punctele acestei descrieri: Nicolae Ceausescu. Grava eroare! A fost Ceausescu un dogmatic? Nu. Ideologia a furat-o papagaliceste de la puscariasii bolsevici, folosind-o la acensiunea sa politica. Un regim legionar de 45 de ani tot pe Ceausescu l-ar fi avut in final in frunte."

Acum mă retrag...Mă duc să emit senitmente fără vigoare...Mă duc să fiu tragic "Sentimental, Varsatorul se poate atasa foarte strans de oricine, dar cu o slaba vigoare a sentimentului. E ca si cum s-ar agata zdravan de un suport cu cel mai solid carlig din lume, dar de care ar fi atarnat un fir de paianjen. Pentru focul iubirii, Varsatorul este un material neinflamabil, mai mult, adesea un Varsator indragostit arata comic, dar poate arata si tragic daca isi da si el seama ca arata comic. "

5 comments:

Lyna said...

=))) si esti mediocriu mediocru =))) ... deci .. site-u' ala e de tot rasu' :)) ...

Simona said...

nici eu nu cred atat de mult in horoscop. hai k ma apuc sa rasfoiesc site-ul sa vad ce defecte am eu! nush dc, dar simt k o sa ma ingrozesc ;))

Anonymous said...

Ia ghici cu ce zodie se potriveste cel mai bine Varsatorul?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.