Saturday, January 26, 2008

Întrebare

Observ (cu tristeţe şi necaz în suflet desigur) că tot mai mulţi dintre bloggerii pe care îi citesc frecvent se retrag din blogosferă.

Se retrag pentru că nu văd utilitatea blogului.

Mă întreb care e utilitatea? Cu ce mă ajută? E vorba de nevoia de a mă face auzit? Sunt narcisist? Eu recunosc că scriu fără să am talent. De fapt, scriu în ciuda acestui lucru.

Pe de altă parte, am observat că de când am blogul scriu la examene mai repede. De când am blogul îmi organizez ideile mai repede, dar

Revenind

Mă întreb ce se întâmplă cu cei care se retrag din blogosefră? S-a mai întors vre-unul dintre cei plecaţi? Din câte ştiu eu nu...deci...

Întrebare

Mai există ceva după spaţiul virtual?

P.S. În limba engleză aş fi putut să-i dau întrebării mai mult sens.

9 comments:

Lyna said...

eu imi scriu frustrarile :)) si mi-le citeste toata natiunea .. nush e ca o terapie .. in public :-? .. nu-i oblig sa ma asculte ;;) . citesc singuri .

Anonymous said...

plagiatorule

Carina said...

Nu stiu daca trebuie sa aiba neaparat o utilitate. Ideea e sa scrii pentru ca iti place sa faci asta... Daca asta vine la pachet si cu alte chestii cu atat mai bine :)
De ce se retrag unii? Poate s-au plictisit...

puisorul cufurit said...

Eram eu odata la o masa si vorbeam c-un baiat... Si venise vorba de bloguri. I-am zis ca am blog, iar el m-a intrebat, foarte serios: si ce castigi din asta? Eu: nimic! El: nimic??? Eu: Nimic. El: Si pentru ce-l mai tii??? Nu poti sa faci altceva in timpul asta din care sa castigi ceva???

Poate de aia se retrag oamenii din blogosfera.

alex said...

i keep a blog because i'm having fun. the point in life is to have fun. si poate sa lasi ceva edificator in urma, asta ar fi cazul ideal. eu, in schimb, n-am vrut decat sa fac lumea sa zambeasca. si uneori am reusit.
as long as i'm having fun, i'll keep doing what i do.

Simona said...

mie imi place sa scriu:) sa aberez... e aiurea sa aberez de una singura in jurnal :)) aici mai conversez cu voi.
In plus dak nu faceam blogul de aici nu faceam cunostinta cu voi...
Imi place sa citesc blogurile altora pentru ca ma informez...
As sta toata ziua haihui prin blogosfera (cel putin acum knd e cam frig afara) :-s...
sa nu renunti la blog...magarii must stick toghether! :) >:D<

Anonymous said...

Hm... si pe mine ma incearca o dorinta de "slow down". Am de gand sa imi raresc articolele sau macar cele cu pareri si cu povesti sa le mai rarefiez pentru ca ma solicita destul de mult. Si pe langa blog mai sunt si alte lucruri importante in viata mea. Si pe mine m-a ajutat blogul mult, sa ma autodescopar si mi-a adus multe satisfactii desi intr-un timp relativ scurt. Dar mai raman pe pozitii. :)

Anonymous said...

Legat de ce spuneai tu...cu scrisul mai rapid la examene. Si eu am senzatia ca de cand am blog si postez constant ma exprim mai usor in scris. :) Plus ca a ajuns sa-mi placa si chiar sa simt nevoia sa scriu. Cred ca daca as ramane fara net m-as pune sa postez in Word sau Power Point de dragul de a scrie ceva. :)

miclowan said...

lyna nu esti singura
olaf, am vorbit cu tine despre asta, dar nu as zice ca te-am plagiat
Carina, e o posibilitate
Andrei, da toti cautam castiguri palpabile
Alecs, sunt prea egoist :) deci nu pot aborda tactica ta
Simona, momentan nici nu ma gandesc sa renunt la blog, dap miscarea magareasca o sa triumfe :))
Hellene, sper totuti ca ai sa continui intr-un ritm care sa-ti motiveze cititorii
Paula, care ar mai fi farmecul? Ar fi doar un jurnal pe calculator. Bine daca le-ai posta cand ti-ar reveni netul, hmm