Thursday, December 27, 2007

Bilanţ

Am primit acum mai multe zile o leapşă de la Lyna.
Deşi ar fi trebuit să răspund de mult la ea am ezitat.

de ce? pentru că sunt leneş şi normal pentru că mai erau 2 săptămâni din ani care s-ar fi putut dovedi decisive pentru conţinutul postului. Şi în parte am avut dreptate.

Leapşa îmi propunea să realizez o trecere în revistă a anului care a trecut, şi asta voi înceerca să realizez acum.

Aşadar...

- în 2007 mi-am creat cel de-al treilea blog, şi pentru prima oară am reuşit să postez mai mult de 3 articole...şi poate că ar trebui să vă cer scuze pentru asta;

- tot în 2007 aş putea spune că am trecut din anul 3 în anul 4, dar asta e în mare parte doar o consecinţă a trecerii timpului;

- în acelaşi 2007 am reuşit să ajung la un consens cu cel care l-a zămislit (dpdv biologic desigur) pe miclowan, şi foarte probabil cei 9 ani de necomunicare vor fi urmaţi de alţi 9, şi de o dezmoştenire;

- în 2007 am reuşit să citesc mai puţin decât în anii precedenţi, şi asta nu mă face fericit;

- în 2007 am ieşit pentru prima dată dintre graniţele ţării...şi deşi am văzut lucruri frumoase şi am avut experienţe interesante, mi-a plăcut atât de tare că mi-am dorit să mă întorc;

- în 2007 am dat pentru prima oară şpagă, deci m-am făcut mare?;

- în 2007 am reuşit să mă mai cert cu încă 2-3 cunoscuţi...deci caracter dificil, fire vulcanică, pericol pentru soţietate...recomandare izolare blogosferică;

- în ultimul an am învăţat mai mult decât orice să mă plâng...şi sunt capabil să o fac la orice oră din zi sau din noapte, trebuie doar să aud cuvântul marketing;

- în acelaşi an a fost lansat la apă conceptul de Măgăroi (şi cred că e cea mai mare realizare a mea din acest an);

- acum pe final de an am remarcat cu bucurie că pasiunea mea pentru libertarianism continuă să existe;

- şi ca să nu uit de elementul care îmi dă forţă să continui...pe final de an am făcut un pariu pe o navetă de bere...Younes poţi să pregăteşti banii de bere;

Leapşa merge mai departe la Angie.

4 comments:

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Ia sa vezi grozavie: si eu am dat spaga prima data in viata mea tot anul asta. Nu e bine, nu ma laud, e doar coincidenta. Sper sa nu se mai repete. Unde ai trecut granitele tarii?

Anonymous said...

Multe s-au mai intamplat in 2007. Bine ca ai tinut blogul "viu" sa le povestesti. :)
Si mie imi era teama ca nu ma va tine prea mult treaba cu bloggingul. Am avut eu jurnale clasice..cu pix si hartie...si de niciunul n-am reusit sa ma tin. Dar vad ca blogul a avut o soarta mai buna. :)

miclowan said...

@ Tomata, consider ca datul spagii e doar o etapa in formarea mea. foarte probabil o sa se repete. USA.
@Paula eu ma mir ca inca nu l-am abandonat. Foile de hartie ma indispun...nu am reuist niciodata sa scriu pe ele

Lyna said...

;;) steps forward ... only steps forward .