Thursday, December 13, 2007

De Crăciun, Simona...

Da, vine Crăciunul, iar Simona, o bloggeriţă cu totul deosebită şi-a amintit că sărbătorile de iarnă nu înseamnă doar "să primim cadouri".

Eu, unul, cu senzaţia asta am rămas, oamenii vor cadouri...Sau poate caută toţi id-ul lui Moş Crăciun să-i ceară cadouri pentru alţii...

Recunosc, eu unul sunt un egoist şi în cele mai multe clipe mă gândesc la mine, dar asta nu înseamnă că nu apreciez gestul Simonei...Mai mult decât atât, îl apreciez atât de mult încât am luat decizia să sprijin şi eu cum pot acţiunea...

Dap, despre o acţiune este vorba...căci Simona organizează pe 19 decembrie, la ora 19 în Club A din Bucureşti o acţiune de binefacere. În ce constă aceasta? Ei, bine, este vorba de un concert. Fondurile strânse vor fi folosite pentru bătrânii de la Azilul Sfânta Elena din Bucureşti.
Nu mă întrebaţi ce formaţie o să cânte, căci s-ar putea să mă faceţi să cred că sunteţi atât de egoişti încât vă interesează cauza şi nu efectul...

Chiar dacă eu sunt izolat aici la sute de kilometri de capitală şi "mă strofoc" să găsesc o soluţie să fac şi eu o donaţie nu trebuie să aşteptaţi să fac eu prima donaţie...mergeţi singuri, sunteţi mari de acum...

P.S.
Mă vă obligat să fac câteva specificaţii.

Astfel,

Chiar dacă o să participaţi, şi o să faceţi donaţii eu vă spun din start că nu pot să vă garantez că prin gestul vostru:

- lumea o să fie brusc mai bună,

- o să ajungeţi în Rai,

- o să vi se ia interviuri de către Esca,

- o să fiţi (la rândul vostru) ajutaţi la bătrâneţe,

Aş mai zice că aveţi o datorie morală, dar dacă nu v-am convins până acum, nu mai are rost să risipesc cerneala virtuală.

2 comments:

Simona said...

multumesc!!! :) stii ca apreciez foarte mult si ca inseamna foarte mult pentru mine nu-i asa? :)

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Felicitari, Simona. O felicit si aici, si o sa o felicit si la ea, si am felicitat-o si la Puisorul cufurit... E admirabila initiativa.