Sunday, December 30, 2007

Maniere de Bucovina

Ca să nu se spună că văd doar părţile bune ale Bucovinei şi că sunt incapabil să-mi judec obiectiv oraşul am să vorbesc astăzi şi dintr-o altă perspectivă. (povestesc totuşi cu o strângere de inimă)

Aşadar acum vreo 2-3 ore m-am deplasat cu Andrei şi cu un alt fost coleg de şcoală la unul din localurile de promenadă ale oraşului.
Totul a decurs bine în primă fază...Ne-am deplasat acolo ne-am aşezat la o masă mai retrasă (din întâmplare dublă) ne-am comandat fiecare după preferinţe şi puteri şi ne-am angajat într-o discuţie.

Treptat localul s-a umplut iar legile fizicii şi-au spus cuvântul.

După cum ştim cele mai multe dintre probleme au mai multe soluţii şi în situaţia de faţă patroana localului a găsit de cuvinţă să aleagă una care nouă, studenţi amărâţi fără suficientă profunzime capitalistă, ni s-a părut inoportună.

Aşadar, prinşi într-o discuţie oarecare, vedem cum patroana vine hotărâtă înspre noi (aş zice şi încruntată) şi trage deoparte una dintre cele două mese la care stăteam.
Operaţiune s-a dus la bun sfârşit fără a ni se adresa nici măcar un amărât de "pardon".

Plec de la ipoteza că distinsa patroană ne-a citit gândurile şi şi-a dat seama că nu aşteptăm pe nimeni. Totuşi nu pot să nu mă întreb dacă nu s-a gândit că reorganizarea meselor din local ar putea să ne deranjeze.

P.S. Oarecum ofensaţi ne-am ridicat şi am plecat, dar presupun că la următorul grup de clienţi ar fi venit să ne întrebe "Mai aveţi mult?"

3 comments:

Anonymous said...

Eu in McDonald's am patit asa. In perioada dinaintea sarbatorilor era f plin, abia se gasea un loc la masa. Dupa ce intr-un final am gasit si eram cu mancarea pe trei sfert terminata a venit o doamna sa ne intrebe, pe un ton vizibil deranjat, daca mai stam mult.
Mi se pare o totala lipsa de bun simt. Stiu ce frustrant e sa nu gasesti masa libera, si eu ma mai uit de la distanta sa vad cine e pe terminate, dar mi se pare deplasat sa mergi la om si aproape sa-l scoli cu forta. :D

Lyna said...

:| Dumnezeule mare

Ioan Usca said...

Aş putea să mai adaug la pildele negative despre Rădăuţi (una-i chiar moţată rău, cu nişte particulari, însă!), dar sunt înclinat să văd mereu părţile pozitive.
Altfel, târgul e cam strâmt pentru gusturile mele... N-am mai dat pe-acolo din 2005.