Sunday, September 2, 2007

De ce nu-mi place mie să circul cu avionul...

Pentru că...
1. în ciuda vitezei, totul e static.
2. timp de multe ore sunt forțat să stau lângă aceleași persoane.
3. locul pe care mi le permit sunt mai incomode decât scaunele din Săgeată Albastră.
4. mâncarea e proastă și pe fugă.
5. berea e slabă.
6. e coadă la toaletă. (de asta n-am văzut niciodată în filme)
7. 30% din călători sunt crispați de frică.
8. lumea se panichează prea ușor.
9. sunt supus la percheziții demne de infractori blazați.
10. filmele puse la dispoziție sunt proaste.
11. bagajele sunt manipulate grosolan.
12. to be continued

3 comments:

Lyna said...

:)) da .. ne mint pe fata filmele hm .. nu-mi imaginez ceva mai incomod decat scaunele din sageata albastra :)) . sa fie oare posibil ca scaunele din avion sa fie ? ..

Anonymous said...

N-am mers niciodata cu avionul, si dupa descrierea ta, o sa am grija sa nu-mi pun in bagaje oua sau vase de cristal. Si sa mananc bine inainte de a pleca.

Anonymous said...

In filmul French Kiss pe care l-am vazut seara trecuta(desi a fost lansat in 1995)am putut observa o coada la o toaleta dintr-un avion. Eu una nu ma uit cu prea mult interes la filmele americanilor si asta din cauza cliseelor dar uite ca un mit a fost spulberat de filmul asta. Sincera sa fiu mie mi-ar placea sa merg cel putin o data cu avionul pentru ca sunt curioasa, nu din alte cauze.