Saturday, September 1, 2007

Mă mut în Mexic

Sunt gata să iau o decizie irevocabilă...cu prima ocazie, las România în urmă, și mă mut în țara de la sudul SUA, cu nume de Mexic.
De ce am luat decizia asta?
Ei bine anumite saluturi, cuvinte afirmații ale colegelor mele m-au făcut să realizez ceva...
Să dau întâi niște exemple...M. mă saluta mereu cu...”Ola, hermoso”, A. mă alintă mereu cu ”mi, amor”, R. mi-a zis că mexicancelor le plac băieții cu tenul și părul deschis la culoare și cu ochii luminoși...iar azi dimineață totul a degenerat când E. mi-a zis ”tu eres mui guapo...[...]” (repet că nu stăpânesc spaniola decât după ureche)
Păi în România nu am primit atâtea complimente de când mă știu...de fapt ce mai în România era bine când auzeam câte un ”să trecem peste asta”...sau...”hai să vorbim de lucruri serioase”
Să mă mai întorc? Mai bine Mexic, acolo fizicul îmi este apreciat...

1 comment:

baobab said...

ay ay ay....mariachi,tequilla y sombreros...:))