Saturday, September 8, 2007

Din nou ridic în slăvi S.U.A.

Am intenționat în ultimile zile să scriu un post în care să demontez (cu ajutorul fotografiilor) afirmațiile pe care le fac cei care zic că America este o țară foarte curată.
Mi-am luat cu mine o cameră foto și am plecat în expediție, și am început să adun dovezi...dar după scurt timp m-am văzut nevoit să mă las păgubaș și asta nu din cauză că nu aș fi avut ce fotografia (cred că mi-ar trebui un card imens că să fotografiez toate gunoaiele) ci pentru că mi s-a acrit.
La tot pasul dai de ambalaje de la fast-food-uri, pachete de țigări, chiștoace, sticle, doze și bineînțeles capace de roată. (ca să nu mai zic de animalele trecute în neființă care nu sunt ridicate săptămîni întregi, sau de praful monumental de gros)
Având în vedere că aici oamenii nu umblă pe jos, singura concluzie pe care pot să o trag e că toate aceste gunoaie sunt aruncate din mașini (civilizație avansată?), căci probabil e greu să oprești automobilul lângă un tomberon să le arunci.
(Oare nu i-am judecat prea aspru pe oamenii care aruncă PET-uri din vagoanele CFR?)
Ca să contracarez texte de genul...mentalitățile diferă de la stat la stat...adaug că în toate cele 3 state în care am fost am dat de foarte multe gunoaie (fie că a fost vorba de orașul New York, Philadelphia sau orășelele în care îmi duc eu traiul.
Interesant este și faptul că proprietarii de spații comerciale nu se ating de gunoaiele care zac lângă bordură, se mulțumesc să curețe trotuarul...și e normal, nu? doar nu au benificii din strângerea gunoaielor care atât de călduros le întâmpină clienții

P.S. Nu mă simt în stare să afișez pe blogul meu gunoaie americane

1 comment:

Lyna said...

ce nesimtiti ... gunoiul din romania e gunoi macar e al nostru ! .. da din ce zici tu incep sa cred ca gunoiul nostru e mic copil pe langa al lor.