Monday, September 10, 2007

Istoria se dezvoltă

Am citit acum vreo două săptămâni despre Festivalul Medieval de la Cetatea de Scaun. Eveniment de senzație, la a doua ediție, replică la festivalurile din podișul transilvănean.
Citind printre rânduri am remarcat cu o oarecare surprindere că au fost organizate turniruri.
Aș întreba de unde până unde turniruri în Moldova medievală, dar tac pentru că mă văd în imposibilitatea de a găsi o replică pe măsură acestei acțiuni...aștept cu nerăbdare însă punerea în scenă a ceremonialului de trezire a lui Ștefan cel Mare.

1 comment:

Anonymous said...

E ciudat faptul ca stau in Suceava si nu am fost la eveniment, nici la cel de anul acesta nici la cel de anul trecut. De ce oare nu am avut interesul sa o fac? In schimb mi-ar placea sa merg la festivalul de la Sighisoara.