Friday, September 28, 2007

Miliţieni americani

Acum circa 15 zile mi-am pus ultima salopetă de muncitor în cui şi cu bagajele făcute m-am îndreptat spre gara din oraşul nesemnificativ în care mi-am petrecut vara.
Mă îndreptam spre gară cu scopul de a ajunge în Atlantic City, unde urma să fiu cazat de nişte amici sufletişti.
În orăşelul acela prăpădit nu există taxiuri, căci fiecare familie are 2-3 autovehicule aşa că am ?preferat? să mă deplasez pe jos spre gara.
În drumul meu am întâlnit un grup de copii, unul din ei mi-a zis următoarele: Are you running away from home. I have only one question....Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy?
Normal că i-am dat singurul răspuns care mi s-a părut logic...Because my parents beat me, and they don't let me drink
Crezând că l-am mulţumit cu răspunsul meu mi-am văzut de drum.
Şi de aici începe partea interesantă...cu 100 de metri înainte de gară două maşini de poliţie opresc lângă mine, din fiecare coboară câte un miliţian de ăsta şi unul îmi zice...we are looking for a ten years old boy running away from home...do you have an id?...how old are you?
...22...
...You don t look 22...give me your id...
Scot şi eu prostit paşaportul, îl dau...mi se iau datele de către unul din ei...celălalt mă ia la întrebări cu privire la destinaţia mea...îi răspund
Sunt gata de plecare...îmi urează drum bun..
Eu le urez să-l găsească pe băieţel...
Zâmbesc cu superioritate şi-mi aruncă...you are the 10 year old boy...

4 comments:

Anonymous said...

Poate i-a indus in eroare sufletul tau de copil... :D

Lyna said...

:))) faza asta e geniala .

Anonymous said...

Funny......ma intreb cat e fictiune si cat e realitate din tot ce scrii...

Anonymous said...

n-are cum sa fie adevarat
e impasibal