Friday, September 28, 2007

Kaze

Aflat pe la începutul săptămânii în Iaşi, am vrut să introduc un prieten în mediul uşor boem din Arte Bar. Din ?nefericire? localul era închis, aşa că amândoi ne-am văzut de drum, hotărâţi să degustăm o bere în Fundaţiune.
Bune şi rele sunt alternate de viaţă, iar nouă ne-a ?ieşit? în cale un local nou pe harta Iaşilor. Kaze Cafee Club. (sau ceva de genul ăsta...am să corectez în cel mai scurt timp)
Localul e dezvoltat pe trei nivele, cu tematici diferite...eu am staţionat în cel de mijloc...care are tematică rustică, sau măcar intenţia...căci amestecul de elemente din culturi şi epoci diferite are drept rezultat un aspect destul de khitchos.
Totuşi localul îmi place, şi îl recomand, din cel puţin două motive...
1. O bere Stejar este doar 3 lei
2. "Gazda" este o superbă domnişoară de la arte plastice, care degajă în jurul ei o inocenţă extrem de diferită de materialismul exuberant al fetelor din Copou

4 comments:

Anonymous said...

sunt o fata din copou. adica ce vrei sa zici, nesimtitule? ca eu nu sunt inocenta? vara asta nu am umblat decat cu 3 (trei) baieti! si unul era baiat de popa, deci nu se pune! Ptiu, du-te de aici ca te ciuruiesc! n-ai un numar de telefon?

miclowan said...

:D să-mi postez numărul pe blog? Oricum mă bucur că îţi plac filmele de colecţie.

Anonymous said...

Sa ma duci si pe mine sa ma "kazez" in Kaze. Mereu am vrut sa cunosc o fata de la arte plastice, s-o intreb daca are bani de aruncat ca Ion Vlasiu. Sa mi-i dea mie.

Anonymous said...

pe unde vine bomba asta?