Saturday, September 1, 2007

Să tot citești...

Citesc cu frecvență destul de ridicată cărți copertate, cartonate, colorate și nu numai...
Așa că, acum câteva săptămâni, când am auzit pe la fast, de la angajații americani, propoziții de genul (traduc în română, căci eu în engleză le-am auzit)...”nu am putut să o las din mână toată săptămâna”, ”am plâns la capitolul ăla la care....”, ”e clar, cartea e mult mai bună decât filmul....” am rămas plăcut surprins.
Și eu unul mă și pregăteam să mă arunc într-o amplă discuție, pe marginea problemei literaturii în secolul XXI , cu oricare dintre colegii mei.
În mintea mea naivă au luat naștere zeci de fraze de abordare și eu îmi făcusem deja curaj când am auzit și despre ce carte era vorba....ultimul volum din Harry Potter

P.S. Înțeleg că nu pot să am pretenția să găsesc într-un domeniu marginal din State americani cu o cultură extraordinară...totuși cu Maribel am reușit să port o discuție interesantă despre Octavio Paz și Carlos Fuentes

1 comment:

Lyna said...

dezamagirea e groaznica te cred :)) ..