Friday, August 31, 2007

Avertizări peste avertizări...dedicație specială pentru Puișorul Cufurit

Am vrut să o termin pe azi cu blog-ul așa că m-am îndepărtat de calculator și am început să-mi fac ordine prin hârțogăraie...dar ceva m-a făcut să mă întorc aici.
În ”Mașină versus om” am vorbit de țiuitul enervant produs de un detector de fum, ei bine când îmi vedeam de treabă acesta a reînceput.
Enervat am luat detectorul și i-am scos bateria, operațiune care l-a redus la tăcere.
Cu această ocazie am descoperit și cel mai interesant mesaj de avertizare din State (dintre cele văzute de mine).
Fremătând de emoție (în ciuda luminii proaste) am reușit să fac următorul instantaneu.
=)) nici nu știu de ce mă mai complic să scriu...e ceva de genul...fără comentarii

3 comments:

Cip said...

cred ca ar trebui sa iti trimitem lista cu cei mai tampiti americani intalniti de mine si vlad in state. ar fi ceva interesant. aa. si poate zici si tu de bulgarii mei iubiti...cu dedicatie... am sa iti dau detalii...multe detalii. sa fie frumos...si real.

Lyna said...

:))) americanii sunt geniali =)) .. poate mesaju' are vreun motiv .. poate sunt unii oameni in sua care nu isi dau seama ca nu mai sunt baterii in detector .. :)) .. cred ca are o logica pe undeva .. poate au avut de-a face cu oameni d-astia . si s-au gandit ca in viitor sa le faca viata mai usoara celor care nu-si dau seama ca nu mai sunt baterii in detector .

miclowan said...

cip îmi pare rău dar trebuie să scrii pe propriul blog, al meu e pacifist, refuz să instig la ură chiar dacă informația e veridică