Friday, August 24, 2007

Experienţa are şi părţi bune

Trebuie să recunosc acum în al 12-lea ceas al experienţei mele americane că există şi lucruri bune...
Nu mă refer la partea financiară care îi determină pe cei mai mulţi să vină şi nici la posibilitatea de a vedea pe viu o serie de edificii arhitecturale.
Două sunt părţile experienţei care mă bucură:
- prietenii pe care mi i-am făcut prin diferite colţuri ale lumii
- pentru prima dată în viaţă am fost în situaţia de a mă descurca pe cont propriu...fără nici un sprijin din partea familiei
Am rezistat eroic la intenţia familiei de a-mi trimite bani prin Western Union şi deşi am avut momente în care am făcut propriu zis foame am reuşit în cele din urmă să mă pun pe picioare.
Şi experienţa mi-a fost de un real folos căci acum temându-mă mult mai puţin de viaţă sunt gata să mă las gijit de bunică.
Pot face faţă vieţii pe cont propriu...dar de ce să mă grăbesc?
Relaţia dintre mine, carte, bere e prea frumoasă pentru a fi terminată prematur.

2 comments:

puisorul cufurit said...

Trebuie sa dmonstram ca a sta este o arta. Nu inteleg de ce se grabesc unii sa intre in campul muncii, cand au 45 de ani de munca in fata, oricum???

Unknown said...

Sunt total de acord cu domnul Miclowan! Si eu am trait aceasta experienta minunata si m-am bucurat de aceleasi beneficii k si dumnealui :D E minunat sa descoperi noi prieteni din diverse colturi ale lumii si e ciudat sa descoperi k poti sa te descurci si singur in viata...dar ce rost are cand totul poate fi mult mai usor! Deci o sa o frecam in continuare...menta, bineinteles! Ce credeati? ;)