Saturday, August 25, 2007

Norocos de mic

Indubitabil sunt un norocos...
Trec peste faptul că în ultima vreme îi dau enorm de mult de muncă îngerului meu păzitor şi mă opresc să-mi etalez din "binefaceri"
- am norocul să fiu ipohondru;
- am probleme cu circulaţia sângelui;
- am şi hipertensiune;
- mai nou am aflat că depresia se ia genetic şi că eu sunt depresiv din cuza unei moşteniri premature;
- mă uit la arborele genealogic şi observ că sunt predispus şi la diabet (şi s-au dus naibii şansele mele de a face fericite viitoare mămici prin intermediul băncilor de s....ă)
- dacă mai pun la socoteală reumatismul meu în fază incipientă şi durerile de degete din ultimile săptămâni care mă duc cu gândul la o posibila artrită pot spune că sunt rezolvat;
Dar nu trebuie să mă panichez, e doar un bun început, în următorii ani am timp să-mi dezvolt întregul arsenal.

1 comment:

Lyna said...

asta inseamna ca tot neamu' meu e depresiv ? =)) .. ciudat par destul de happy . ( ei . neamul ) pai daca stai sa te gandesti jumate din bolile cu care se confrunta o persoana de-a lungul vietii sunt ereditare .. plus altele dobandite 100 % de ea .. ca sa fie mandra :> .