Friday, August 24, 2007

Ce vreau să iau cu mine din State...

Da...eu spre deosebire de miile de studenţi din ţara asta nu vreau să plec de aici încărcat de tehnică de vârf şi nici cu toate problemele mele financiare rezolvate...şi nici încărcat de fotografii numai bune de pus la avatar...
Eu vreau să iau de aici cu mine imaginea lui Maribel.
Cine e Maribel?
Maribel e o mexicancă, dar e diferită de restul mexicanilor...
...e mică de statură, îndesată, are mereu un zâmbet în colţul gurii...după standardele europene nu ar fi considerată frumoasă...şi are ceva din alura lui Gavroche cu şapca ei aşezată mereu într-o poziţie ştrengărească...e o transpunere interesantă a aztecilor în contemporan
dintre mexicani e cea mai bună prietenă a mea...şi sper că într-o bună zi am să o revăd
ce fel de om trebuie să fii ca să-ţi rupi din timpul pe care l-ai putea petrece cu cei doi copii ai tăi pentru a ajuta nişte studenţi izolaţi de ploaie...
cu ea munca a fost mereu distractivă...şi m-a făcut să găsesc bucurii în lucrurile simple din viaţă şi pentru asta eu îi sunt recunoscător
şi iau de aici cu mine imaginea ei...

No comments: