Wednesday, August 29, 2007

Ca o vedetă TV - galerie kitsch

Acum vreo doi ani am văzut într-o revistă un articol despre excursia unei vedete TV (atunci la ProTv acum mare boss la Romantica) în Marea Britanie. Pe lângă impresiile vii ale acesteia în revistă erau anexate și o serie de instantanee de la fața locului.
Printre acestea era și unul cu ea și statuia în mărime naturală a solistului unei trupe de rock. (decedat prin 1991)
Aflat și eu în țări străine mă văd și eu obligat să îmi formez o galerie foto plină de kitsch-uri.
Deschid seria cu cine altcineva decât de The King, care nu apare în fotografie alături de mine (care am făcut pe fotograful) ci de The Bluess Brothers.


Un element de originalitate adăugat de proprietarul magazinului este minunatul lanț care trece printre picioarele vedetelor pentru a sugera înlănțuirea dintre diferitele genuri muzicale.

P.S. Vreau să dau o raită prin Philadelphia pentru a îmbogăți galeria cu o superbă fotografie a statuii în mărime naturală a marelui Rocky Balboa

1 comment:

Lyna said...

americanii astia sunt foarte mandri cu .. asa-zisele "valori antionale" .. noi .. de ce n-avem statui cu hm .. what the heck ... la noi valorile nationale nici nu sunt mediatizate daramite sa le fie facute statui .. mai degraba lu' becalli .. 8-| .