Tuesday, August 28, 2007

Minunile Philadelphiei III (Beds of roses)

Mă plimb hai hui prin Philadelphia și privirea mi se oprește pe un indicator pompos...Rose Garden...pasionat de creșterea și cultivarea trandafirilor intru și eu să văd minunea.
Trec de poartă și primul lucru care îl întâlnesc este o plăcuță care mă înștiințează pompos că uimitoarele ”beds of roses” de la capătul aleii au fost răsădite cu bani donați de organizația Fiicele Revoluției Americane în amintirea nu știu cărui eveniment.
Mă îndrept nerăbdător spre punctul final, ajung acolo și tot ce pot să exclam spre amuzamentul însoțitorilor mei, târâți accolo împotriva voinței lor, este: ”unde sunt trandafirii?”
Păi bunica mea are mai mulți trandafiri lângă casă...
Mă întreb cum a reușit să adune organizația suficiente fonduri pentru acest ambițios proiect...

1 comment:

Darie Ionut Alin said...

te-am adaugat in lista .te astept si pe tine