Tuesday, August 28, 2007

Puteți să-mi spuneți ”Profesorul”

Acum o săptămână și ceva după un val de concedieri (cred că au fost înlăturați apropiații lui Ramon, potrivnici noii conduceri) s-a făcut un val masiv de angajări (apropiați de ai lui Sebastian?)...
S-au angajat și mai mulți manageri de linie puri, care au fost luați de la zero...
Eu am să vorbesc de un asemenea manager. O cheamă R., mexicancele o alintă dromaderul.

Ajung eu la fast, mă învârt dezorientat ca intotdeauna când sunt prea mulți oameni și nu știu exact ce să fac...apoi mă duc la grill să-i țin locul lui I. care încă nu a venit...
La grill treaba e foarte plictisitoare, pui niște bucăți de carne pe o plită și le strângi după 40, 180 sau 390 de secunde...
Ei bine stăteam eu plictisit acolo când apare R., eu îmi văd de treabă...ea se uită insistent la mine...eu continui să-mi văd de treabă...ea îmi urmăreșete mișcările peste umăr...eu încep să mă simt supravegheat...mă grăbesc ca să plec de acolo
Dar...mă întâlnesc cu ochii ei boldiți...și cu o față ce a adoptat expresia unui copil...și aud magicele cuvinte”Teach me”...așa că următoarele 90 de secunde îi explic toate misterele și îi și răspund la întrebări.

1 comment:

Lyna said...

genial =))))))))))))))))))))))