Thursday, August 30, 2007

Un mit dărâmat

În primii mei ani de facultate, avid să-mi îmbogățesc cultura generală, mi-am agasat prietenii care au ieșit din țară cu eterna și fundamentala întrebare...”Cum arată femeile acolo?”
Punând cap la cap informații din surse dispersate am reușit să-mi formez o imagine, nu tocmai favorabilă, și despre femeile din America.
Prin ochii prietenilor eu le-am văzut grase, neatrăgătoare și nu numai.
Mitul este promovat și de media românească.
Ei bine acum analizând problema cu ochișorii mei, trebuie să recunosc că m-am înșelat...da, poate că nu sunt la fel de multe fete frumoase ca în România, dar ele există...indiferent că sunt studente din Europa, americance cu origini asiatice (acestea au și cea mai mare pondere), americance de la mama lor sau pur și simplu turiste.

P.S. Băiet sfios fiind nu am îndrăznit să o rog pe tipa de la ghișeul Commerce Bank să-mi dea o fotografie să o atașez la blogg

No comments: