Sunday, August 26, 2007

Minunile Philadelphiei (Nedumerire)


Azi am fost și eu ca tot omul duminica într-un loc de promenadă, Philadelphia. Da, acolo mi-am îndeplinit din nevoile pe care le-am resimțit în ultimile luni...am băut o bere pe terasă, m-am plimbat și am făcut o baie în mulțime (deși duminica chiar și în Rădăuți e ceva mai aglomerat decât aici).

Pe lângă tot felul de simboluri americane cum ar fi Liberty Bell, Carpenter Hall, etc. (am ratat la mustață vizitarea celei de a doua expoziții Rodin din lume ca mărime, dar sper să mă întorc acolo) am reușit să mai văd ceva care pe mine un biet student din România m-a impresionat...
După cum se poate observa, cu puţin efort, din imaginea ataşată, şina de tramvai dispare la un moment dat sub asfalt...ştiindu-i pe americani ca fiind posesorii celor mai de vârf tehnologii din lume resping ipoteza unei prostii şi trag singura concluzie validă...şina coboară sub pământ pentru metrou.

2 comments:

Anonymous said...

Cred ca intra sub pamant si reapare undeva langa Kabul. Tocmai ai fotografiat un tentacul al Zonei 51.

Lyna said...

:)) asta ne face sa ne simtzim mandri ... si americanii sufera de incompetenta