Wednesday, August 22, 2007

din nou la scoala...revelatie

Azi am zăcut toată ziua la pat (în urma deteriorării stării mele de sănătate) şi aam avut timp să reflectez la probleme pe care le-am avut de a lungul timpului.
De exemplu în toţi cei 15 ani pe care i-am pierdut prin şcoli (cu o singură şi notabilă excepţie...îi port recunoştinţă Liei pentru asta) mi s-a reproşat că scriu foarte urat...
Adevărul e că nu m-am prea omorât eu să remediez această deficienţă, ci mai mult decât atât m-am amăgit că vremurile în care Eminescu îşi câştiga existenţa ca "scrib" au apus...
Ei bine trăind aici în societatea aparenţelor trebuie să-mi regândesc sistemul de valori...şi deci fac o întoarcere de 180 de grade (sau de ce nu 360 :)) ) şi redau caligrafiei importanţa pe care o merită...
Ţinând cont şi de faptul că am observat ca organismul meu are o oarecare adversitate faţă de muncă...am decis...peste câţiva ani când am să scap de toate angajamentele mele actuale am să iau din nou stiloul în mână (chinezesc...cum altfel?) şi am să mă întorc pe băncile şcolii să învăţ caligrafie.
Până atunci am să am 2-3 copii şi cu puţin noroc am să fiu coleg cu unul dintre ei, şi mai mult decât atât chiar şi cu fiul învăţătoarei...Şi la şedinţele cu părinţii o să merg cu tata...care o să-mi zică dând dezaprobator din cap...lasă că vorbim noi acasă...de fiecare dată când o să-i povestească învăţătoarea de vreo bocănă de a mea...

2 comments:

Lyna said...

:)) cred ca si starea scrisului e ereditara ambii mei parinti scriu urat ( desi mama spune ca ea scrie frumos .. mda .. ) .. si eu ..surpriza mare .. scriu teribil de urat .. :> .. desi mi-am consacrat de asemenea multi ani scolii . si cati mai am inca 8-| ... si in fiecare an mi s-a spus de cate vreun profesor ca sigur pur si simplu oribil . si sa ma concentrez si pe aspect .. :-" ..

Anonymous said...

eu scriu teribil de frumos
si sunt singurul din familie cu acest talent