Wednesday, August 29, 2007

Minunile Philadelphiei IV (Înotând prin fântâna arteziană)

În aceiași zi de promenadă în care m-am întâlnit și cu restul minunilor din Philadelphia, am întâlnit-o și pe aceasta...
Pentru început să privim fototografia...


Observații ajutătoare:

1. Da, picioarele păroase din fotografie sunt ale mele

2. Fotografia e făcută într-o fântână arteziană

3. Mesajul e autentic

4. Nu am decât 1.75 înălțime

5. Mesajul se regăsește în toate fântânile din oraș

Eu personal știam dinainte de frica de procese a americanilor reflectată în foarte multe mesaje de avertizare dar ăsta mi s-a părut prea tare. Mărimea mesajului mă face să cred că totuși nu se adresează unor liliputani și atunci rămâne întrebarea ”Pentru cine e?” Probabil nimeni nu o să/mi poată răspunde....Oricum are lipsuri....ar trebui să fie în mai multe limbi...căci așa există riscul ca un turist care se plimbă prin centrul istoric al orașului în costum de baie să se înece...

P.S. Cred că de fapt ar fi trebuit să fie no swimming when the lifeguard is not on duty

3 comments:

Lyna said...

=)) . esti funny

Anonymous said...

ar fi tr sa iti dea amenda.sunt surprinsa k tocmI TU i incalcat legea.

baobab said...

shhh...they must not know you're an English speaker ;;)