Friday, August 31, 2007

O invitație interesantă...totuși textul e plictisitor

Eu unul sper ca peste un an să las marketingul în urmă și să mă apuc de ceva mai intersant...touși până atunci continui să fiu un amărât de student la specializarea menționată, așa că acționez în consecință...
Băutor pasionat (sau pasional) de cafea am purces azi prin magazine pentru a-mi reface stocul...
Am studiat cu atenție oferta (degeaba, Dowe Egberts nu au aici) și m-am oprit asupra unei cafele braziliene cu o invitație interesantă la consum.
Cafeaua se numește ”Taina” și după o foarte scurtă prezentare a ei și a modului de preparare apare următoarea invitație, care mie personal mi-a plăcut (a se nota că totuși sunt un student atipic la marketing și opinia mea este în consecință una de amator)...”Agora, basta saborear...”

P.S. Cafeaua e oribilă...am ajuns să regret și Lavazza, care mie nu-mi plăcea

No comments: