Friday, August 31, 2007

Protecția consumatorului

Am făcut recent o comandă pe internet în valoare de circa 29 de dolari, cu taxele de expediere a ajuns pe la 32 de dolari...iar expeditorul a fost extrem de prompt, căci cele două produse comandate au intrat în posesia mea după doar 3 zile...
Am deschis coletul și în mână mi-a intrat un material interesant, care nu apărea pe site-ul respectiv...cică...returnarea produsului fără cutie, sau cu aceasta în condiții nu tocmai bune atrage după sine o taxă (fixă) de 25 de dolari.
Nu comentez dorința magazinului de a reintra în posesia cutiei, dar nu pot să nu remarc cu cel mai viu interes taxa fixă care se aplică...adică dacă eu distrug o cutie și returnez produsul trebuie să plătesc o taxă mai mare decât valoarea lui? eventual mai adaug și taxele de returnare și fac o afacere...probabil totul se rezumă la...satisfacția consumatorului (în urma returnării) de neprețuit

No comments: