Thursday, August 30, 2007

E timpul să mă laud...(blog pentru Vlad)

În trecut am fost acuzat de nenumărate ori că nu am simțul umorului, că nu sunt amuzant și atunci pe moment am fost îngrijorat.
Acum trebuie să recunosc că e posibil ca uneori, luat de val, să exagerez și în plină autocritică îmi cer scuze pentru asta.
Dar trecând peste greșelile mele să încep și cu lauda...
În ultima vreme am reușit să fac oameni să râdă și în spaniolă și în engleză, dacă adaug faptul că îmi iese și în germană pot să spun că am un simț al umorului internațional, nu?

4 comments:

baobab said...

asta inseamna ca ai un simt al umorului poliglot :P...Congratulations!Felicitaciones!

Anonymous said...

se spune posturi..iartama k intervin ji oriqum nu ma qunojti:P....da am intrat din quriozitate ji qm se spune k ucide...era sa fie ji in kzu meu aq kteva sequnde:)):P:|:|...dak imi rasp l qomm...am sa qont ceea ce vroiam sa spun:P....in rest don't forget...post nu blogg...

app am ji eu blogg da nu til las sal vezi:P...pe scr ar putea spune mult prea multe despre mn;):P

nnnn said...

se spune posturi..iartama k intervin ji oriqum nu ma qunojti:P....da am intrat din quriozitate ji qm se spune k ucide...era sa fie ji in kzu meu aq kteva sequnde:)):P:|:|...dak imi rasp l qomm...am sa qont ceea ce vroiam sa spun:P....in rest don't forget...post nu blogg...

miclowan said...

termina ce ai de spus andy's mini me...sunt deschis la critică
baobab...apreciez comentariul...:P formularea ta mi se pare mult mai inspirată