Saturday, October 13, 2007

Băiatu de la gaze

Vineri, dis-de-dimineaţă (să tot fi fost un 11:00) colegul meu de apartament, Vlad, m-a trezit din somn să-mi ceară factura de la gaze, că na venise controlul.
Asta e partea pe care mi-o amintesc eu...ce urmează reproduc din amintirile lui Vlad..

Ca orice funcţionar respectabil, băiatu de la gaze, pus faţă în faţă cu omul de rând, a cerut şi el factura şi hârtii doveditoare că s-a făcut revizia la centrala termică.
Şi când un funcţionar îţi cere acte, trebuie să le dai...nu are importanţă că centrala este în garanţie şi deci nu a avut efectuată nici o revizie...

Ştiţi cum e? În momente ca astea trebuie să ai şansă...noi am avut...şi băiatul de la gaze ne-a iertat...cu un sfat prietenesc pentru Vlad "Să îţi pui dosarul în ordine"...
Şi cu o mică şi normală atragere de atenţie..."dar nu-mi dai şi mie ceva de o bere?"

No comments: