Saturday, October 6, 2007

Învăţături părinteşti

Stăteam în seara asta de vorbă cu un prieten, într-un local ceva mai boem, şi din vorbă în vorbă am ajuns la sfaturile pe care mi le-a dat tatăl meu pe când eram copil.
Sunt conştient că normal ar fi fost să le păstrez cu sfinţenie pentru a le transmite copiilor mei, dar din cauză că nu am certitudinea că aceştia vor exista vreodată prefer să transmit acum mai departe aceste preţioase sfaturi.
(Ţin să-mi cer scuze de la cei cărora le-am povestit deja aceste lucruri)
Aşa...
...Pe când aveam vreo opt anişori, tatăl meu, aflat într-o stare pe care oamenii răutăcioşi şi plini de pizmă ar numi-o ...de ebrietate...m-a luat deoparte şi mi-a dat următorul sfat (pe care eu spre dezamăgirea lui nu l-am urmat cu sfinţenie)...Baiatul meu, singurele lucruri care contează în viaţă sunt sexul, alcoolul şi banii...

3 comments:

Lyna said...

invatatura asta merita dusa mai departe :)) .. si de ce n-o urmezi ? :)) ..

Anonymous said...

Are dreptate! O sa-i urmez sfatul tatalui tau. E mai usor de urmat decat al tatalui meu, care zice ca tot ce conteaza e sa lasi ceva in urma sa se bucure nu stiu cate generatii. :))

miclowan said...

eu nu ma simt in stare...ma antrenez temeinic...inca lucrez la una din componente...in ritmul asta nu stiu cand am sa ajung sa le dezvolt pe celelalte