Friday, October 5, 2007

Întors în boemii Iaşi

Peste vară Iaşii, localurile lui, teatrul şi oamenii din Copou, mi-au lipsit mult. Şi în ciuda oboselii pe care o resimţeam la sfârşitul lui septembrie, eu aşteptam să mă întorc în ei.
Azi e deja a cincea zi de când m-am întors în boemii Iaşi. În ultimile zile m-am plimbat pe străzile care mi-au lipsit, am frecventat localurile care mi-au lipsit...am văzut pe cine mi-am dorit cu ardoare să văd...şi totuşi ceva mă nemulţumeşte.
Sunt iar obosit, şi dezorientat...căci nu ştiu ce urmează.

4 comments:

Lyna said...

iti lipseste sentimentu' de vacanta .. de care nu prea ai profitat .. nush .. :)) .. welcome back .

Anonymous said...

Iti spun eu ce urmeaza: sa bem noi in Clubul Presei, apoi la Arte sau cum se cheama, apoi la chelnerita aia draguta, apoi in camin la Cristi si apoi la tine. Ba nu, pana ajungem la tine sa fim deja trotilati, sa ne duca Andreea-n spate, ia sa vedem, se tine de cuvant si ne lasa-n drum, sau...?

Anonymous said...

DAAAA........se tine de cuvant...nici nu se uita la voi

Anonymous said...

Daaaaaaaaa....Andreea intotdeauna se tine de cuvant :D