Sunday, October 14, 2007

Somebody stop me

Există un moment în viaţa fiecărui om în care pus faţă în faţă cu situaţia sa trebuie să decidă pasul următor.
De exemplu pus de ceva timp în situaţia de a alege dacă să continui să intoxic pagini virtuale cu prostile mele sau să mă apuc de cu totul altceva, am luat o decizie cel puţin ciudată.
Astfel dacă oricărui om normal numărul mic de cititori i-ar fi sugerat ceva de genul "domnu nu ai talent" pe mine mă încurajează într-un mod straniu, aşa că aflat aici între prieteni trebuie să anunţ că îmi extind activitatea.
Astfel de azi am început să scriu pe un al doilea blog.
Prin însăşi modul de conceţie, şi valorile pe care le promovează, acest blog este mai valoros decât al meu.
Conştient că prin ralierea mea la el nu pot decât să îmi îmbunătăţesc firma anunţ lansarea la apă a Blogului măgăresc de sinteză cultural gazetărească

2 comments:

Anonymous said...

Pai ne uram bafta. :))

Lyna said...

hihi :)) ..