Thursday, October 25, 2007

În balanţă

De ani întregi asist la reaizarea ad-hocă a unor clasamente de frumuseţe(de către colegii mei masculi)...aia are x frumos, aia e aşa, aia e...nu ştiu cum
Uneori particip şi eu, sau realizez şi eu clasmente (îmi asigur cititoarele că le realizez împotriva voinţei mele şi într-o manieră de o imparţialitate desăvârşită) şi sincer să fiu cred că este ceva absolut normal.
Oamenii au tendinţa să realizeze clasmente pentru absolut orice... iar prin clasificarea femeilor bărbaţii nu fac decât să-şi stabilească un plan de bătaie (sună vulgar, dar e legat de instinctul primar).
Teoretic totul e în regulă...e vorba doar de ceva dictat de natura umană..în practică însă...nu înţeleg cum suportă femeile asta...

Acum câţiva ani eram într-un local şi am simţit şi eu pentru prima oară cum sunt cântărit din ochi de o fată...m-am simţit incomod...m-am simţit ca o bucată de carne...şi...nu înţeleg cum suportă femeile asta...

4 comments:

Lyna said...

:)) intrebare : cine a spus ca femeile suporta ? .. apropo post-ul asta e in conformitate cu nush-ce reclama de la tv tot asa cu "clasamente" .. :)) ..

miclowan said...

pai eu ma intreb cum suporta :( le compatimesc...reclama nu am vazut-o...sunt rupt de canalul asta media

bloo said...

nu suporta ;)) si ele se simt tot asa.este reconfortant sa stii ca si baietii au trairi din astea :P

miclowan said...

sper sa nu le mai constientizez :d