Friday, October 26, 2007

Printre gratii

Am vrut să scriu un post lung şi foarte probabil plictisitor despre societate şi modul în care aceasta se protejează.
Am lăsat-o baltă. Aşa că nu am să mai perorez astăzi despre problema penitenciarelor.

Tot ce mai vreau să spun e că la singura vizită pe care am făcut-o într-un penitenciar (şi ăla în conservare) m-au trecut toate apele.
Perspectiva închisorii nu mi s-a părut deloc încântătoare.

(în a doua fotografie nu este surprinsă o celulă tipică din închisoare; e vorba de celula lui Al Caponne, care în mod surprinzător s-a bucurat de un confort ceva mai ridicat decât ceilalţi deţinuţi)

2 comments:

Lyna said...

:)) frate .. eu nu inteleg .. daca e inchisoare .. ce confort mai trebuie ? .. ce televizor ce ma-sa pe gheata :|.. nu e o PEDEASPSA ? ...

miclowan said...

ah e doar o excepţie, restul celulelor arătau înfricoşător