Saturday, October 13, 2007

Transmisie de meci în ţara mea

Urmăream azi meciul România-Olanda cu interesul vădit al unui fost microbist când am auzit o remarcă interesantă a unui comentator.
Acesta a zis ceva de genul...

"aici bate vântul foarte tare, e greu să-ţi ţii echilibrul cînd stai în picioare, când ai şi camera pe umăr e şi mai complicat...din această cauză imaginea se mai mişcă uneori"

Sunt liniştit acum când ştiu că există mijloacele moderne de filmare şi în familia TVR, neîndoindu-mă că acolo sunt cei mai performanţi umeri nu pot să nu mă întreb dacă nu există şi alte mijloace de stabilizare a imaginii? (am auzit chiar poveti despre niste braţe metalice automatizate care au la capete camere de filmat şi care sunt mai stabile decât umerii umani, dar sincer mă îndoiesc că tehnologia a ajuns aşa departe)

3 comments:

Anonymous said...

Un umar de "teverist" face cat multe brate, tovarase, pune si tu umarul la treaba, lasa criticile. :))

bloo said...

ma gadeam ca au trimis si eu la filmare un car mai performant...tztz - dintre toti oamenii aia sa nu fie niciunul cu brate puternice? :))

miclowan said...

:)) cred ca performanta carului de transmisie se masoara prin conditia fizica a cameramanului